İade Süresi

Tüketici kanunu gereği sebep bildirmeden cayma hakkı 14 gündür. Cayma hakkı dışında ayıplı ürünleri iade etme süreniz 30 gündür.

 

İade İşlemi Nasıl Yapılır?

İade talebinizi yukarıdaki yasal sürelere bağlı kalarak web sitemiz 'hesabım-iade Taleplerim' menüsünden bildirmeniz gereklidir. İade talebinizi bildirdiğiniz de müşteri temsilcilerimiz sizi iade ürünü anlaşmalı kargolarımıza vermek üzere yönlendirecektir. Anlaşmalı kargomuz ile gönderilmeyen iadeler kabul edilmez.

Size gelen faturaların arkasındaki iade bölümünü eksiksiz doldurarak fatura ve ürün ile birlikte aşağıdaki adresimize kargolamanız gerekmektedir. Kargo bilgileriniz iade taleplerim bölümünden bize iletmelisiniz.

İade işlemleriniz kargo bize ulaştıktan sonra  2-7 gün içerisinde ödeme tipinize göre tamamlanacaktır.

Kurumsal satışlarda alıcı kurumun tarafımıza iade faturası kesmesi gerekmektedir. 

 

İade Koşulları

 

·         Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi yada sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde Satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

·         İade edilmek istenen ürün ile birlikte orijinal fatura, irsaliye (Tüketici' de bulunan bütün kopyaları) ve iade sebebini de içeren iade bölümün eksiksiz doldurulması

·         Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, teknik destek alınması ve devamında uygun ürünün tespiti ile sipariş verilmesi gerekmektedir.

·         Gizli ayıplar dışında ürün iade taleplerinin, ürünün teslim alınmasından itibaren 30 gün içerisinde yapılması gerekmektedir.

·          30 Günlük süre mutlak süre olarak yasal mevzuat uyarınca belirlenmiş olup, bu hususa özellikle dikkat edilmesi gerekir.

·         Ürünün hasarlı, zarar görmüş, ekonomik değerini kaybetmiş, hatalı vb. kusurları kargo teslimi anında kontrol edilecek, bu konuda kargo/nakliye şirketi yetkilisi Tüketiciye yardımcı olacak, bu tür hata, ayıp vb kusurları olan ürünler Tüketici tarafından teslim alınmayacak, kargo yetkilisi bu tür hususların tespiti durumunda ürünü Tüketici' ye teslim etmeyecektir.

·         Özel sipariş, Müşteri için özel imal edilen/işlenen (resimli cam radyatörler, perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketici' ye özel imal edilen ya da dikilen yada işlenen ) siparişlerin iadesi mümkün bulunmamaktadır. Bu açıdan ölçülerin doğru alınması, ölçü alınması aşamalarında teknik destek alınması, hataların en az indirgenmesi bakımından mutlaka detaylı özellik ve ölçü bildirilmesi gerekmektedir.

·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler, kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler),tek kullanımlık ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.


İade İşlemleri

·         Yukarıda belirtilen şartlara uyan iade talebi hususunda Tüketici;

·         Ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde (ürün, fatura irsaliye vb. ile birlikte) "Sağlam bir mukavva kutunun yada benzeri ambalaj içine koyarak" tarafımıza gönderecek,

·          Usulüne uygun iade tarafımıza ulaştığında, talep İade bölümü tarafından incelenir,

·         Gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.

·         Tüketici/Müşteri iade talebi, yukarıda belirtilen şartlara ve ilgili yasal mevzuata uygun ise iade işlemi/süreci başlatılır.

·         İade süresi 2(iki)-7(yedi) gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iade için Müşteri/Tüketici ile irtibat sağlanarak, tercihine göre yeni ürün gönderimi, para iadesi işlemlerinden biri gerçekleştirilir. İş bu iade işlemleri kapsamında belirtilen koşulları sağlamayan iade talepleri kesinlikle kabul edilmeyecek/alınmayacaktır ve Müşteriye/Tüketici' ye iade edilecektir.